26

01.2016

11:24

Küsitluse tulemused: Premium liiga mängude külastajad tunnevad end staadionil hästi

Premium liiga külastajate seas möödunud hooajal läbi viidud küsitlus näitas, et pealtvaatajad tunnevad end mängudel koduselt ning tõi välja kohad, mida korralduses tuleb parandada.

Kaks kolmandikku vastajatest märkis, et saavad mängu kohta infot klubi Facebooki leheküljelt või muust sotsiaalmeedia kanalist. Enam kui pooled inimestest olid ka mängu kohta infot saanud jalgpalliliidu või Premium liiga leheküljelt.

Suure populaarsuse osaliseks on saanud Premium liiga otseülekanded, mis jõudsid mullu huvilisteni ETV, ERRi spordiportaali, Postimees.ee ning jalgpall.ee vahendusel. 757-st küsitlusele vastajast vaid üheksa polnud otseülekandeid vaadanud. Enim olid külastajad vaadanud mängu ETV vahendusel, populaarsuselt teine variant oli Postimees.ee ning kaugele ei jäänud maha ka jalgpall.ee.

Kõige enam tooks Premium liiga mängudele inimesi olukord, kus teisedki pealtvaatajad elaksid tribüünil mängule rohkem kaasa (30% vastajatest). Populaarsuselt teine vastus oli staadioni parem infrastruktuur (23%). Enim kriitikat said Premium liiga mängude heli, muusika ja teadustus, lisaks võiks vastajate hinnangul osa mängu külastusest olla vaheajamängude ja loosimiste korraldamine ning parem staadioni heakord.

46% inimestest vastasid, et mängukava ja selle sisuline pool pole tähtis. Väga tähtsaks pidasid kavasid vaid 9% vastajatest. See-eest peeti väga lugu lasteala olemasolust, sest lausa 42% vastajatest pidasid seda väga tähtsaks ning 38% tähtsaks.

Positiivselt paistis silma asjaolu, et mängudel tuntakse end koduselt. Viie palli süsteemis pani kõrgeima hinde (vastusevariant „kõik on väga sõbralikud“) korraldajale 38% vastajatest, „4 palli" hinde teenis 35% mängudest. Küsimustikule, mida sai täita interneti vahendusel, vastas 757 inimest. 20% vastajatest olid Nõmme Kalju FC fännid, järgnesid 18% Pärnu Linnameeskonna ning FC Flora toetajad. 80% vastajatest olid mehed, 20% naised.

Foto: EJL

Peatoetaja

  • LHV

Suurtoetajad

  • Nike
  • A. Le Coq
  • Coolbet
  • Rimi

Toetajad

  • ABC Motors
  • Ramirent
  • FIFAA
  • Taisto
  • MyFitness
  • Krausberg
  • Spordihooldus
  • Eskaro
  • Corny
  • Ferroline Group
  • Euronics
  • Sportland

Turvapartner

  • ProSecurity Partner

Meediapartnerid

  • ERR
  • Õhtuleht
  • Soccernet
  • JALKA
  • MIND Media

Partnerid

  • UEFA
  • FIFA
  • Kultuuriministeerium
  • Tallinn
  • EOK
  • Integratsioon

Sotsiaalpartnerid

  • SPIN
  • SOS Lasteküla