01

07.2016

14:32

Postimees: ETV+ tõi jalgpalli EMi ülekannetega venelased kanali ette

Rahvusringhäälingu telekanali ETV+ vaatamise osakaal on juunikuus mitte-eestlaste seas märkimisväärselt tõusnud, andes kinnitust sellele, et jalgpalli EMi näitamine oli hea mõte, ütles TNS Emori projektijuht Peeter Teedla Postimehele.

Kui maikuus vaatas ETV+ vähemalt korra 8,9 protsenti mitte-eestlastest, siis veel enne juunikuu lõppu ja juulis toimuvaid jalgpalli EMi poolfinaale ja finaali on vaatajate hulk tõusnud mitte-eestlaste seas 12,3 protsendini. Kui mais moodustas ETV+ vaatamise osakaal mitte-eestlaste kogu teleri vaatamisajast 1,2 protsenti, siis juunis on see olnud 2,9 protsenti.

Kõige vaadatum oli Venemaa esimene kohtumine Walesiga, sellele järgnes vaadatavuselt mäng Inglismaaga.

Loe täispikka artiklit Postimees.ee portaalist.

Foto: EJL

Peatoetaja

  • LHV

Suurtoetajad

  • Nike
  • A. Le Coq
  • Coolbet
  • Rimi

Toetajad

  • ABC Motors
  • Ramirent
  • FIFAA
  • Taisto
  • MyFitness
  • Krausberg
  • Spordihooldus
  • Eskaro
  • Corny
  • Ferroline Group
  • Euronics
  • Sportland

Turvapartner

  • ProSecurity Partner

Meediapartnerid

  • ERR
  • Õhtuleht
  • Soccernet
  • JALKA
  • MIND Media

Partnerid

  • UEFA
  • FIFA
  • Kultuuriministeerium
  • Tallinn
  • EOK
  • Integratsioon

Sotsiaalpartnerid

  • SPIN
  • SOS Lasteküla