12

02.2010

14:42

Jalgpalliliidu seminaril arutati, kuidas meedias nähtav olla

Eesti Jalgpalli Liidu poolt teist aastat korraldataval Meistri- ja Esiliiga klubidele mõeldud meediaseminaril oli põhiteemaks see, kuidas oma klubi meedias nähtavaks muuta.

Seminari peaettekande tegi EJLi juhatuse liige ja kommertsosakonna juht Christian Happel, kes pakkus osalejatele praktilisi lahendusi ja selgitas sotisaalse meedia, fännidega suhtlemise, piletimüügi strateegia, oma sihtgrupi tundmise ja ürituste korraldamise olulisust ja nüansse.

"Oluline on tunda inimest, kes staadionil käib, ja teada, mida ta teist arvab - lojaalne fänn on klubi parim konsultant," märkis Happel. "Jalgpallifänni ei saa võrrelda toidupoe külastajaga - toidupoes käin sellepärast, et mul on tarvis toitu osta, jalgpall on aga midagi, mis inimesi paelub, see on elustiil."

"Tihtipeale jätame midagi tegemata, sest peame seda liiga kalliks - tegelikult ei vaja paljud väga head lahendused mitte midagi muud kui head tahet," lisas Happel.

Meediaseminaril esines ka ajakirja Jalka peatoimetaja Indrek Schwede, kes rääkis ajakirja arengust ja ülesehitusest ning vastas küsimustele. Lisaks said osalejad praktilise ülesande, kus tuli koos kaaslastega välja töötada ühe jalgpalliklubi meediaplaan, pidades silmas ette antud olukorda.

"Kindlasti jätkame taoliste ürituste korraldamist, et kinnitada klubidele: jalgpalliliit on selleks, et teid aidata ning oma vahendeid ja koostööd pakkuda. Soovime edaspidi minna veel konkreetsemaks ja praktilisemaks," märkis Eesti Jalgpalli Liidu avalike suhete juht Mihkel Uiboleht.

Seekordsel seminaril osales 20 inimest 11 erinevast klubist.

Pildil (vasakult) Nõmme JK Kalju pressiesindaja Artur Raiendik ja tegevjuht Peeter Kusma, FC Flora noortetöö juht Ege Heeringas ning FC Levadia arendusjuht Indrek Petersoo murdmas pead praktilise ülesande kallal. Foto: EJL.

Peatoetaja

  • LHV

Suurtoetajad

  • Nike
  • A. Le Coq
  • Coolbet
  • Rimi

Toetajad

  • ABC Motors
  • Ramirent
  • FIFAA
  • Taisto
  • MyFitness
  • Krausberg
  • Spordihooldus
  • Eskaro
  • Corny
  • Ferroline Group
  • Euronics
  • Sportland

Turvapartner

  • ProSecurity Partner

Meediapartnerid

  • ERR
  • Õhtuleht
  • Soccernet
  • JALKA
  • MIND Media

Partnerid

  • UEFA
  • FIFA
  • Kultuuriministeerium
  • Tallinn
  • EOK
  • Integratsioon

Sotsiaalpartnerid

  • SPIN
  • SOS Lasteküla