21

12.2018

21:29

Jalgpalli MM-i jälgis enam kui pool maailma elanikkonnast

Tänavu suvel Venemaal toimunud jalgpalli MM purustas vaatajarekordid, kui FIFA raporti kohaselt elas mängudele kokku kaasa 3,57 miljardit inimest.

Kodudes jälgis televiisori vahendusel suurturniiri vähemalt minuti enam kui 3,2 miljardit inimest. Lisaks sellele vaatas 300 miljonit inimest kohtumisi erinevate digiplatvormide abil, avalikes vaatamiskohtades ning söögikohtades ja baarides.

Kõige enam vaadati finaalkohtumist Prantsusmaa - Horvaatia, mida jälgis kokku erinevatel viisidel 1,12 miljardit inimest.

Selle aasta MM oli populaarne ka Eesti elanike seas – Kantar Emori sõnul oli neid, kes vaatasid kasvõi üht mängu vähemalt 20 minutit järjest, tervelt 817 000 ehk 67,5 protsenti Eesti elanikest.

Peatoetaja

  • LHV

Suurtoetajad

  • Nike
  • A. Le Coq
  • Coolbet
  • Rimi

Toetajad

  • ABC Motors
  • Ramirent
  • FIFAA
  • Taisto
  • MyFitness
  • Krausberg
  • Spordihooldus
  • Eskaro
  • Corny
  • Ferroline Group
  • Euronics
  • Sportland

Turvapartner

  • ProSecurity Partner

Meediapartnerid

  • ERR
  • Õhtuleht
  • Soccernet
  • JALKA
  • MIND Media

Partnerid

  • UEFA
  • FIFA
  • Kultuuriministeerium
  • Tallinn
  • EOK
  • Integratsioon

Sotsiaalpartnerid

  • SPIN
  • SOS Lasteküla