Itaalia juhtiv
kohvitootja Lavazza ning Eesti Jalgpalli Liit allkirjastasid
koostöölepingu, mis teeb Lavazzast Eesti ja Brasiilia
jalgpallimatši esitleja. Üks maailma hinnatumaid kohvibrände
toetab Eesti jalgpalli tõhusa kuuekohalise summaga.
„Brasiilia on üks
suurimaid jalgpalliriike maailmas. Samuti on Brasiilia maailma suurim
kohvitootja. Seetõttu on Eesti spordi sajandi suursündmuse
toetamine meie jaoks loogiline samm,“ ütles Silver Rits, Lavazza
brändi Eestis esindava Infomeltoni juhataja. „Brasiillaste mäng
on nauditav ja elegantne – just nagu hea tass kohvigi.“
Lavazza korraldab
enne suurmatši ulatusliku kampaania, mille käigus loositakse
kohvisõprade vahel välja 50 tasuta piletit Tallinnas A. Le Coq
Arenal 12. augustil toimuvale Eesti-Brasiilia mängule. Kohvimängu
teised auhinnad on Jura täisautomaatne espressomasin ning 50 Lavazza
kinkekarpi ning koolituskeskuse kinkekaarti.
„Lavazza on perefirma
ning selle juhid sõidavad Itaaliast selleks mänguks spetsiaalselt
Tallinna. Nendegi jaoks on selliste tähetede nagu Kaka, Robinho või
Ronaldinho oma silmaga nägemine võimalus, mille saad vaid kord
elus,“ rääkis Rits.
„Lavazza kohvi on
maailmanimega kvaliteetbränd. Eesti mäng Brasiiliaga on Eesti kõigi
aegade suurejoonelisim spordisündmus. Tervitame Lavazzat Eesti
jalgpalli sponsorite peres ning edaspidi pakume nende kõrgelt
hinnatud tooteid ka EJL Business Clubis,“ kommenteeris Siim Juks
EJL-i kommertsosakonnast.
Lavazza on juhtiv
espressoröstija maailmas ning Itaalia espresso sümbol. Lavazza
pakub lisaks espressole tooteid kõigile maitse-eelistustele,
tarbimisharjumustele ning valmistusmeetoditele. Eesti
espresso-ettevõtete lipulaevana on Lavazza ametlik esindaja
Infomelton pooleteise kümnendi vältel tegutsenud espressokultuuri
maaletoojana ning uute kohvitrendide tutvustajana.