Eesti Jalgpalli Liidu (EJL) turundusspetsialist Rauno Põld osales sel nädalal Pariisis toimunud FIFA turundusseminaril, mis keskendus jalgpallifännidele parima mängupäeva kogemuse loomisele.
Ühepäevasel seminaril osalesid FIFA Euroopa liikmesriikide alaliitude turundusvaldkonna eestvedajad. Pariisis vahetati omavahel teadmisi ja kogemusi fännide teekonnast staadionile ning kaardistati pealtvaatajate seni täitmata ootusi ja võimalusi uute fännide kaasamiseks.
Seminari esimeses osas tegi osalejatele ettekande USA korvpalliklubi San Antonio Spursi äristrateegia, innovatsiooni ja andmeoperatsioonide osakonna asepresident Jordan Kolosey, kes selgitas, kuidas NBA frantsiis on nende fännide kogemusi loonud ja muutnud. Teises osas lahendati rühmades praktilisi turundusteemalisi ülesandeid.
„FIFA turundusseminar oli hea võimalus kolleegidega teistest riikidest arutleda teemadel nagu fännide heaolu ja teekond staadionile,” rääkis Rauno Põld. „Arutlesime ka selle üle, millised võimalused on alaliitudel oma poolehoidjaid kaasata ka perioodidel, kui koondis parasjagu ei mängi. Seminari teises osas kaardistasime fänni teekonna pileti ostmisest staadionilt lahkumiseni ning leidsime lahendusi selle jooksul tekkivatele kitsaskohtadele,” lisas Põld.
Foto: erakogu